4 Mayıs 2013 Cumartesi

FIRINDA MANTARLI MAKARNA...............

http://hayattanazicik.blogspot.de blogunun sahibi arkadasimiz 17 Nisan-17 Mayis tarihleri arasinda
düzenledigi "BEN BULDUM" etkinligine beni de davet etmis.Kendisine tsk.ediyorum.
Etkinlige FIRINDA MANTARLI MAKARNA ile katiliyorum ve de kendisine kolayliklar diliyorum....
Bir Paket herhangi bir makarna cesiti
250 gr.kültür Mantari
200 gr.rendelenmis kasar peyniri
4 su bardagi süt
1 paket herhangi bir markanin Kremali mantar corbasi
Tuz,siviyag...

Öncelikle Mantarlar yikanir,dilimlenir ve 2-3 yemek kasigi sivi yagin icerisinde sotelenir.Üzerine süt ilave edilir ve bir paket mantar corbasi eklenerek karistirilir.Tuzu ayarlanir..
Bir-iki tasim kaynadiktan sonra alti kapatilir...
Baska bir tencerede Makarnalar biraz diri kalacak sekilde haslanir.
Süzülen makarnalar mantarli sosun icine dökülür ve bir cay bardagi kasar peyniriyle birlikte karistirilir.
Yaglanmis kare borcamin icersine dökülen makarnanin üzerine kalan peynir dökülerek önceden 180 derecede isitilmis firinda peynirler eriyip,üzeri kizarincaya kadar pisirilir.....
Afiyetler olsun....


Biraz alakasiz olcak biliyorum ama,sevgili arkadasim http://SadeveDerin.blogspot.com blogunun sahibi DeepTone beni mimlemis.Hazir aklima gelmisken ve de zamanim varken cevaplayayim da üzerimde kalmasin:))))

1-Eger Dügünün Olsaydi, Nasil Olacak Olurdu????
   Dügünüm oldu zaten:)) Ben dügünden cok gelinligim nasil olmali derdindeydim.Hicbir zaman nasil bir gelinlik giyerim düsüncelerim ve hayalim olmadigindan,bu cok özel günde de cok özel birsey giyecegim icin, bana cok yakismasini istedigim bir model secmistim.Sacim,makyajim hersey bir harikaydi.Halen bile arkadaslarim ve dügüne gelenler akraba, es-dost benim o hallerimi konusurlar...Ciddiyim bak Deep,burda yayinlamak olmaz simdi resimleri:))Dügünümde de cok eglendim,hic yerimde oturmadim,gercek dostlarim ve arkadaslarimla beraber hem agladim hem de oynadim:)))))
2-Yolda Giderken Sevdigin Ideole Rastlasaydin Ne Olurdu ????
   Steven Spielberg miiii????? "Dur,bekle,seneryolarimi mutlaka görmelisin" derdim....Steve gökte ararken yerde bulmusum,hayatta birakmam:))
3-Bir Dizi Karakteri Olsaydin Kim Olmak isterdin?
    Mavi Ay -Moonlighting´da ki Maddie Hages olmak isterdim....Dizinin sonunu nasil bitti hatirlamiyorum ama:)))
4-Hayatin Bir Senaryo Olsaydi ve Sende Senaristi Olsaydin Nasil Bir Senaryo Yazardin ????
    Steven Spielberg´e yolda görürsem senaryom hazir zaten:))) Kesinlikle Bilim-Kurgu:)))
5-Hep Yasamayi Merak Ettigin,Birgün Bu Duyguyu Tatmaliyim Dedigin Bir Olay Var mi ???
   Var.......Hatta 3 sey vardi,ikisini yasadim ve biri kaldi.......Cok ama,cok merak ediyorum....
6-Eger Olanaklari GözÖnünde Bulundurmadan,Hicbirseyi Düsünmeden istedigin Meslegi Sececek Olsaydin Ne olurdu????
   Yönetmen,Senarist,Yazar....Bir dahaki yasamimda artik,Insallah :)))
7-Farkli Bir Beden de Dünyaya Gelecek Olsaydin,Kimin Görünüsünde Olmak isterdin???
   Ben kendimi güzel bulanlardanim.Bir-iki genetik özelligimi begenmesem de yine de kendimi begenirim.Cevremdekilerde bunu söyler.Amaaa,bir daha dünyaya gelirsem ayni ailede ve sosyal cevrede ve okul cevresinde asla yasamak istemem.Tabii ki beni seven,bana deger veren Dostlarimla her zaman birlikte olmak isterim...
8-Hayallerine Konuk Ettigin Prens-Prenses Nasil Birisi????
   Ayyy,bu soruda cok düsündüm ama aklima dogru-dürüst birsey gelmedi.Alaaddin gelsin, ama Sihirli Lambasiyla beraber,Ucan Halisini da istiyorum:))) Yasemin de basinin caresine baksin artik:)) Ona da lambanin icinden yeni bir prens cikartip veririz:)))  
9-Giyim Tarzin;
   Yerine göre,ama keske hep pijamalarimizla yasasaydik:))
10-Seni En Etkiliyen Dizi ya da Film Sahnesi;
    Bir Zamanlar Amerika filminde ki Noodles ve Deborah´in okyanus kenarinda ki bir Restaurant da ki ilk ve tek bulusmalari..........
http://www.youtube.com/watch?v=-ZNkfoh7xq8    iste bu sahneye verdigim linkten ulasabilirsiniz...
Ama,sonrasinda ki sahneler hic güzel degildi...Yaaaa,cocukluk aski iste böyle avuclarinin arasindan kayip gitti Noodles´in....
  



10 yorum:

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

ellerinize sağlık banada beklerim sevgiler

Fatoş Demir dedi ki...

Ellerine sağlık..Çok güzel olmuş.

deeptone dedi ki...

gelirim ki yine.
:)
yalnız yaşıyorum.
iş dışı zamanım kendime ait.
bugün nefis bir yemek tarifi verdim. enginarlı karides. geçen gün de çilekli levrek vermiştim, mutfak başlığında. ikisi de müthiş yemek. öğütlerim. yap işte evde.
:)

Fatma Damyan dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim,
Fırın makarnaya bayılırım ellerinize sağlık, Çok iştah açıcı görünüyor :)
Sizi izlemeye aldım,bana da beklerim,
http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
İzmir'den Sevgiler...

deeptone dedi ki...

makarnayı denicim.
:)
diğer yazdıklarına yine kıkır kıkır güldüm ya.
:)
cybill shepherd, ne güzel giyiniyomuş o dizide yaa.
:)

A.O Bolat dedi ki...

En sevdiğim yemekler listesinin ikinci sırasında vardır Fırında Makarna :)

MAZES dedi ki...

makarna süpeeer,hayallerin ise daha da süper,yeni haftan da çooook süper olsun canım.

Ilhan Ucer dedi ki...

Makarna nefis gözüküyor. Bu çorba olayı hoşuma gitti acaba mantarlı değil de başka bir çorba da olur mu? Saçmaladım galiba neyse ellerine sağlık.

yildiz dedi ki...

Sevgili Arkadaslarim,
güzel ziyaretiniz icin tsk.ediyorum...

Bolat;en sevdigin birinci yemek ne??Merak ettim bak:)))

Ilhan Bey;baska bir corba düsündüm düsündüm aklima gelmedi:)) Kremali sebze ya da Tavuk olanini kullanin isterseniz.Söyle yarim paket makarnayla bir denemek lazim....

destiny dedi ki...


Yıldızcım Anneler Günün kutlu olsun:-)