6 Ekim 2008 Pazartesi

KAHVALTI SOFRALARI

Bu güzel ve özenle hazirlanmis olan kahvalti sofralarini blogcu da birakmam sizlere haksizlik olurdu diye düsündüm ve sizlerle paylasmak istedim.Anilarda kalan,sohbeti ve nesesi bol olan kahvalti sofralari......... Esim icin hazirlamis oldugum kahvalti sofrasi,ellerime saglik....
Sultancigim ellerine saglik.....

Selvicigimin ellerine saglik,.....


Kayseri´nin meshur ketesine bayiliyorum ve bendeniz maalesef yapmayi beceremiyorum.
( ARKADASLAR;GELEN YORUMLARI YAYINLAMAK ISTERKEN SILINIP GITTILER,NASIL OLDU BILMIYORUM.BLOGERIN BIR HATASI MI ACABA?YORUM BIRAKAN ARKADASLARDAN ÖZÜR DILIYORUM....)

17 yorum:

zerrin - misss dedi ki...

bu sofralaera bakıp iç geçirmeyen yoktur sanırım.

yıldızım vallahi bende olsaydımda kenarına ilişeydim o sofraların. :)

öperim canım benim

disal dedi ki...

of of...ne sofralar yaa...

iyiki ramazan çıkışında görmedim bunları....hepsi harika...

senin sofranda nefis görünüyor....ellerine sağlık yıldızım....

nino dedi ki...

ohhsofralara bak bende acim yani bilmem bisi ima eduormuyum :D

neslihan dedi ki...

Of of bunlar ne güzel sofralar,ömrünü artırır insanın valla.ellerinize sağlık.sevgilerimle...

pelin dedi ki...

Yıldız ne leziz sofralar kurulmuş böyle,senin kalp yumurtada çok güzel olmuş..Afiyet olsun..
Bende keteye bayılırım :)

Sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

yani ne diyebilirimki bu sahane özenle hazirlanmis kahvalti sofralarina,bir günde bize böyle kahvalti hazirlarsin bellimi olur,yollarimiz birlesirde.
canimcim bayram sendromunu attigina sevindim cok haklisin ama gurbet aci herseysiyle.

fatostuncay dedi ki...

valla hepsi birbirinden guzel.. hangı sofraya otursam karar veremedım. hepsı de muthıs. herkesın ellerıne saglık..
opuyorum canım..
sevgiler:)

zerrin - misss dedi ki...

yıldızım, bu bilgiler işine yarar sanırım.

bilgine.

öperim

% Rutubet (Ağırlıkça)..........14.5 Max
% Protein (Ağırlıkça)..........12.00 - 12.50 (faktör 5.7)
% Yaş öz (Gluten) (Ağırlıkça)..........28 Min
Sedimantasyon (Kabarma) (ml)..........30 Min
Su Kaldırma (Absorbsiyon - ABS) (Ağırlıkça)..........% 62 Min
Hamurun Dayanıklılığı (Stabilite)..........7 dak. Min
Yumuşama Derecesi..........80 BU. Max

mona lisa dedi ki...

arkadaşım benim yorumu yanlışlıkla silmişsin ,önemli değil yine yazarız gari netcen çincik.kahvaltıyı bende çok severin helede kahvaltıdan sonra masa başı sohbetine bayılırım garii eee biz egeliyiz acıcık şiveli yazıvedim gari gııı,okurken tebessüm edersin gari demi abam.sevgiler

SARI PAPATYALAR dedi ki...

üzülme şekercim silinen yorum olsun bida yazıverrik nolcek sen güzel güzel yemekler yap yeterki senden yorummu sakıncez:))

ceyt dedi ki...

merhaba canım yorumun ve ziyaretin için teşekkür ederim.blogun çok güzel ve güzel tarifler yapmışsın.ellerine sağlık.bundan sonra da görüşmek dileğiyle.
sevgiler...

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Sofralar süper,tatlı süper üzülmen çok kötü.
üzülme birtanem yine yazarlar,seni mi kıracaklar?ben bir türlü toparlanamadım geldiğimden beri kimseyi ziyaret etmedim kafamı kaldırıp da.seni unuttum falan sanma sakın canımcım.Çok öpüyorum!

hdidem95 dedi ki...

süper sofralar ellerine sağlık yiyenlerede afiyetler olsun öptüm sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

Offf mütiş bir kahvaltı sofrası bende yemek isterdim bunlardan.
Ellerinize sağlık hepinizin.
Öptüm by

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Yıldızcım yorumum silinmiş herhalde seve seve yorum yazarım bu nefis sofraya ALLAH sofranın evinin ,,bereketini, lezzetini arttırsın
ağzınızın tadı bozulmasın canım sevgilerimle

Sema dedi ki...

ay ay ay harika bir sofra olmuş ellerinize sağlık....sevgilerimle..

ab-ı hayat dedi ki...

Özenle hazırlanmış harika kahvaltı sofraları,hazırlayanların ellerine sağlık...